Power of Content Marketing Awards 2019

Power of Content Marketing Awards 2019

Dwadzieścia dwa – dokładnie tyle razy (oficjalnie) wypowiedziano wczoraj ze sceny konkursu Power of Content Marketing Awards 2019 nazwę naszej agencji.

  • Skivak
  • 31.05.2019
  • 3 minuty

Nieoficjalnie natomiast zwrot: „agencja Skivak” dało się słyszeć niemal w całym Centrum Nauki Kopernik. Bo szeptano o nas w kuluarach, w windzie i miedzy stolikami bankietowej sali.

I nic w tym dziwnego, bo spośród czterdziestu ośmiu konkursowych kategorii to my i nasi klienci mieliśmy najwięcej nominacji. A nominacje te od godzinny 20 do niemal 1 w nocy zamieniały się w wyróżnienia, drugie i trzecie miejsca oraz na te najwyżej oceniane, czyli pierwsze nagrody.

Pierwszy rok współpracy i pierwsze nagrody

Zdążyliśmy już przyzwyczaić naszych klientów do nagród dla wspólnie realizowanych projektów. I tak właśnie jest z tytułami „Tesco Magazyn”, „Tesco Baby” i „Tesco Alkohole”. Niemal w każdym roku jury PoCMA przyznaje dla tych tytułów wyróżnienia i zaszczytne miejsca na podium. Tak też było i tego roku, ponieważ magazyn „Tesco Baby” zdobył pierwsze miejsce w kategorii marketingu parentingowego!
Są jednak i takie projekty, które wraz pierwszym wydaniem zdobyły pierwsze nagrody. W tym roku były to miedzy innymi projekt „Business&More”, który zdobyły miejsce drugie miejsce w kategorii finanse i ubezpieczenia.

A więc brief, przetarg, spotkanie, praca i…

Nagroda jest zawsze miłym zwieńczenie wspólnej pracy. Nagroda jest nie tylko dowodem szczególnego uznania jury dla pomysłu i jego realizacji, ale jest także podsumowaniem i przypomnieniem tego ile osób wspólnie pracowało nad danym projektem.
Życzymy więc sobie oraz naszym obecnym i przyszłym klientom, aby liczba nowych brief’ów i realizowanych projektów zawsze była równa liczbie otrzymanych nagród.

Poniżej znajdziecie pełną listę naszych wyróżnień i miejsc na podium:

Wyróżnienia

Za rzetelne tworzenie contentu podróżniczego
Magazyn „Airgate”: Właściciel projektu: Port lotniczy Kraków-Balice; Realizacja: Skivak

Miejsca trzecie na podium

Za merytoryczną inspirację dla „ZIEMOVIT”: Właściciel projektu: CIECH SARZYNA S.A.; Realizacja: Skivak

Za poręczną formę i chwilę oddechu w podróży dla „W Podróż”: Właściciel projektu: PKP Intercity; Realizacja: Skivak

Za niestandardowe włączenie działań CSR w komunikacje marki dla HOMEPARK – „Historie Domowe Agnieszki”: Właściciel projektu: BNP Paribas Real Estate; Realizacja: Skivak

Miejsca drugie na podium

Za skrupulatne budowanie wiedzy odbiorców oraz własnego wizerunku eksperta dla „Business&More”: Właściciel projektu: mBank; Realizacja: Skivak

Za nieoczywiste połączenie promocji nieruchomości i zdrowego stylu życia dla „Agent Nieruchomości”: Właściciel projektu: Serwis Otodom; Realizacja: Skivak

Za zaskakującą, kreatywną i odważną decyzję dla „Poznaj swojego pracownika” OLX Praca KNOW HOW 2019: Właściciel projektu: Grupa OLX; Realizacja: Skivak

Za inspirujące poradnictwo dla „DEKORATORIUM”: Właściciel projektu: Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA; Realizacja: Skivak

Za merytoryczną jakość i wyznaczenie standardów dla „Punkt Zwrotny”: Właściciel projektu: KPMG; Realizacja: Skivak

Pierwsze miejsca

Za program lojalnościowy wykorzystujący narzędzia content marketingowe dla „Tesco Baby Magazyn”: Właściciel projektu: Tesco Polska; Realizacja: Skivak

Za praktyczne podejście i zrozumienie konsumenta dla „POLO Magazyn”: Właściciel projektu: POLOmarket; Realizacja: Skivak

Za przejrzystość i merytoryczną odpowiedź na potrzeby odbiorców dla „DEKORATORIUM” Właściciel projektu: Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA; Realizacja: Skivak

Za rzetelne i ciekawe ujęcie trendów w handlu dla „TRENDBOOK CENTRA HANDLOWE”: Właściciel projektu: Skivak; Realizacja: Skivak