Case study kampanii Chwastox dla CIECH Sarzyna

Case study kampanii Chwastox dla CIECH Sarzyna

Często jedno, odpowiednio dobrane słowo potrafi doskonale oddać nasze podejście do pewnych spraw i wyrazić więcej, niż długie, wielokrotnie złożone zdania. Jedno słowo, które przykuwa uwagę, podkreśla to, co niedopowiedziane i najlepiej daje wyraz naszym uczuciom. Takiego słowa szukaliśmy dla CIECH Sarzyna, producenta jednego z najpopularniejszych środków ochrony roślin w naszym kraju, Chwastox.

  • Skivak
  • 26.03.2019
  • 3 minuty

Zadanie:

Odświeżenie wizerunku marki, lidera w branży agro: Ciech Sarzyna. To brand, który specjalizuje się w produkcji środków ochrony roślin (AGRO) oraz żywic. Pełen asortyment wyrobów firmy to ponad 1000 produktów i ich pochodnych. Do najbardziej znanych należą marki z segmentu AGRO, m.in. Chwastox.

Dwie twarze lidera

Chcieliśmy pokazać zarówno tradycję i wieloletnie doświadczenia (Chwastox produkowany jest od niemal 60 lat i stosowany już przez trzy pokolenia rolników), jak i nowoczesność, innowacyjność i nieustanny rozwój CIECH Sarzyna i flagowej marki firmy. Celem było również przypomnienie rolnikom, zwłaszcza z tych najmłodszych pokoleń, że chociaż na rynku dostępnych jest wiele różnorodnych, zagranicznych, środków, to jednak Chwastox jest herbicydem zbożowym produkowanym w kraju, stosowanym, sprawdzonym i doskonale przystosowanym do polskich warunków.

Główne założenia projektu:

  • odświeżenie wizerunku marki, będącej liderem w dziedzinie środków ochrony roślin
  • zwiększenie rozpoznawalności preparatów Chwastox i zaprezentowanie go jako lidera wśród herbicydów zbożowych w Polsce
  • pokazanie, że za marką stoją zarówno wieloletnie doświadczenia, jak i innowacyjne podejście: nieustanny rozwój produktu i bezpieczeństwo jego stosowania
  • zaprezentowanie szerokiej gamy produktów Chwastox i podkreślenie ich szczególnych właściwości produktu: jego zaplecza i sprawdzonej formuły, a także innowacyjnego nastawienia, które pozwala na ciągłe doskonalenie jakości.

Od jednego słowa do wielu działań

Stworzyliśmy koncept kreatywny oparty na słowie „JEDNAK”. Komunikacja podkreślała główne cechy produktu: jego sprawdzoną formułę, stojące za produkcją środka wieloletnie doświadczenie, a także innowacyjne nastawienie i działania badawczo-rozwojowe prowadzone w laboratoriach CIECH Sarzyna.

Jednak Chwastox

„JEDNAK Chwastox” stało się głównym hasłem spotu emitowanego zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, jak i na kanałach tematycznych (m.in. TVP1, TVP3, TVP INFO, TV4, Polsat, Kino Polska, Kino TV) . Towarzyszy mu kampania display’owa, reklamy w prasie branżowej, ulotki, rollupy, banery, standy naladowe, wobblery, aktywnośc w mediach społecznościowych, a także reklama radiowa (w programie pierwszym Polskiego Radia i RMF FM).

Stworzona platforma komunikacyjna łączy światy: tradycji i nowoczesności, zaufania i eksperymentu, pewności i ciekawości, pomiędzy którymi jest Chwastox – flagowy produkt CIECH Sarzyna, który z sukcesem wspiera kolejne pokolenie rolników.

Efekty

Będziemy mogli o nich opowiedzieć nieco później, gdyż kampania jeszcze trwa.

JEDNAK jesteśmy przekonani, że będzie to dobry czas dla marki Chwastox i CIECH Sarzyna. Szukajcie naszego spotu telewizyjnego Chwastox dla Ciech Sarzyna w przerwie na reklamę!